Fabrica de Cadastre SRL este o firma autorizata ANCPI

Oferim servicii de Cadastru si Carte Funciara in Judetul Dolj , consultanta privind intrarea in legalitate , expertiza tehnica , asigurare obligatorie a locuintei , acte notariale , axata in principal clientilor care au nevoie urgenta de realizarea acestor servicii.
Daca ai nevoie de cadastru urgent noi iti putem oferi acest serviciu.
Oferim aceste servicii dupa CONCEPTUL 24H:
- In 24H de la contractare se realizeaza deplasarea la teren,unde se obtin toate detaliile necesare intocmirii documentatiei cadastrale
- in alte 24H se realizeaza Planurile necesare intocmirii documentatiei cadastrale
- in alte 24H se depune documentatia spre receptie si avizare catre OCPI (Oficiul de Cadastru si Publicitate Imobiliara).

Fabrica de cadastre

SERVICII COMPLETE DE CADASTRU SI INTABULARE

ETAPE
• consultarea actelor si identificarea specificului lucrarii;
• semnarea contractului de prestari servicii;
• identificarea amplasamentului imobilului şi documentarea tehnică;
• execuţia măsurătorilor şi lucrărilor de teren la o dată stabilită de comun acord cu proprietarul imobilului;
• prelucrarea masuratorilor si întocmirea documentaţiilor;
• depunerea documentaţiilor la Oficiul Teritorial de Cadastru și Publicitate Imobiliară în vederea avizării.
• OCPI poate solicita completari si/sau poate solicita verificarea in teren a corectitudinii intocmirii documentatiei.

DOCUMENTE
Fiecare situație în care este nevoie de realizarea cadastrului și de intabulare este particular. Prin urmare, recomandarea noastră este să dispui de toate actele imobilului pentru a-ți putea analiza situația.
Totodată, indiferent de serviciul pe care îl soliciți, sunt necesare următoarele documente:
• Acte de identitate;
• Copii legalizate după actele de proprietate/sau actele originale;
• Alte documente pe care le deții la momentul respectiv (ordinul prefectului, dovada achitării integrale a ratelor în cazul apartamentelor, sentințe judecătorești, raport de expertiză tehnică judiciară, extrase de informare, cadastre preexistente ș.a.m.d.).
• Intabularea se efectuează numai în baza unui înscris autentic notarial încheiat de către un notar public aflat în funcție în România, a unei hotărâri judecătorești definitive sau irevocabile după caz, a unui certificat de moștenitor sau a unui act administrative
• Diverse acte emise de autoritatile locale, in functie de specificul lucrarii(certificat de atestare fiscala, diverse adeverinte, certificate de nomenclatura stradala,etc.)
• Pentru Locuințe, asigurarea de tip PAD este obligatorie pentru realizarea cadastrului și întabulării, conform Legii 115/2023, care modifică Legea 260/2008.

TARIFE
Regim normal: executie si depunere spre avizare maxim 30 zile,minim 7zile.
Regim 24H: 24h masuratori>24h planul realizat>24h depunere
(de la intrarea in posesie a tuturor actelor necesare realizarii serviciilor solicitate).
-Terenuri intravilane:
teren intravilan fără construcție: de la 900 lei/ 24H de la 1.700 lei;
teren intravilan ce are construcție: de la 1.500 lei/24H de la 2.800lei.

-Garsoniere și apartamente
garsonieră – 700 lei/24H 1.400lei
apartament cu 2 camere – 850 lei/24H 1700lei
apartament cu 3 camere – 1000 lei/24H 2000lei
apartament cu 4 camere – 1150 lei/24H 2300lei
-Terenuri extravilane:
0 – 4 ha: de la 600 lei;
4 – 8 ha: de la 750 lei;
8 – 10 ha: de la 800 lei;
> 10 ha: 900 lei + 50 lei/ha.
*Prețurile exprimate reprezintă strict onorariile percepute, exceptând taxele adiacente care se plătesc către Oficiul de Cadastru și Publicitate Imobiliară (OCPI) și alte instituții. Echipa noastră se va ocupa de calcularea taxelor aferente
**Va rugam consultati si rubrica Notiuni generale si Consultanta.
***După depunerea documentației se va aștepta avizul OCPI. Până la obținerea lui mai pot fi necesare completări ale documentației, procedură comunicată de Oficiul de Cadastru și Publicitate Imobiliară 

Detalii
Alipirea unui teren este operațiunea prin care două sau mai multe terenuri învecinate devin un singur teren sau o singură proprietate.
Dezlipirea este operatiunea inversa.
Terenurile care se doresc a fi alipite sau dezlipite trebuie să dețină un număr cadastral și să fie înscrise în cartea funciară.
Ele vor primi alte numere cadastrale, iar procesul se va finaliza la Notar prin incheierea actului de dezlipire/alipire, cand se infiinteaza si Cartile Funciare.

ETAPE
• consultarea actelor si identificarea specificului lucrarii;
• semnarea contractului de prestari servicii;
• identificarea amplasamentului imobilului şi documentarea tehnică;
• execuţia măsurătorilor şi lucrărilor de teren la o dată stabilită de comun acord cu proprietarul imobilului;
• prelucrarea masuratorilor si întocmirea documentaţiilor;
• depunerea documentaţiilor la Oficiul Teritorial de Cadastru și Publicitate Imobiliară în vederea avizării
• se obtine referatul de admitere si se aloca numarul/numerele cadastrale emis de catre OCPI
• se obtine astfel alipire/dezmembrarea din punct de vedere TEHNIC
• proprietarul se adreseaza unui Notar Public pentru obtinerea Actului Autentic de Dezlipire/Alipire

DOCUMENTE
Recomandarea noastră este să dispui de toate actele imobilului pentru a-ți putea analiza situația.
Totodată, necesare sunt următoarele documente:
• Acte de identitate;
• Planurile imobilelor si extrasele de Carte Funciara pentru imobilele ce se doresc alipite/dezlipite;
• In situatia in care se lucreaza pe 3 sau mai multe loturi este nevoie de Certificat de Urbanism si se obtine dupa realizarea planului cu propunerea de dezlipire/alipire.

TARIFE
Regim normal: executie si depunere spre avizare maxim 30 zile,minim 7zile
Regim 24H: 24h masuratori>24h planul realizat>24h depunere
(de la intrarea in posesie a tuturor actelor necesare realizarii serviciilor solicitate).
Teren intravilan fără construcție: 500lei/LOT // 24H 850lei/LOT;
Teren intravilan ce are construcție: de la 1.600 lei/24H de la 3.000lei.

*Prețurile exprimate reprezintă strict onorariile percepute, exceptând taxele adiacente care se plătesc către Oficiul de Cadastru și Publicitate Imobiliară (OCPI) și alte instituții. Echipa noastră se va ocupa de calcularea taxelor aferente
**Va rugam consultati si rubrica Notiuni generale si Consultanta.
***După depunerea documentației se va aștepta avizul OCPI. Până la obținerea lui mai pot fi necesare completări ale documentației, procedură comunicată de Oficiul de Cadastru și Publicitate Imobiliară 

DETALII
Construcțiile edificate ulterior datei de 1 august 2001 se vor înscrie în baza certificatului de atestare eliberat de autoritatea locală emitentă a autorizației de construire, care să confirme că edificarea construcțiilor s-a efectuat conform autorizației de construire și că există proces-verbal de recepție la terminarea lucrărilor și a documentației cadastrale.
Construcțiile edificate ulterior datei de 1 august 2001 pentru care execuția lucrărilor s-a realizat fără autorizație de construire, iar împlinirea termenului de prescripție prevăzut la art. 31 din Legea nr. 50/1991 nu mai permite aplicarea sancțiunilor se vor înscrie în baza certificatul de atestare/adeverinței privind edificarea construcției care va fi emis/emisă în baza unei expertize tehnice cu privire la respectarea cerințelor fundamentale aplicabile privind calitatea în construcții, inclusiv cu încadrarea în reglementările de urbanism aprobate, care să confirme situația actuală a construcțiilor și respectarea dispozițiilor în materie și a unei documentații cadastrale;

ETAPE
• consultarea actelor si identificarea specificului lucrarii;
• semnarea contractului de prestari servicii;
• identificarea amplasamentului imobilului şi documentarea tehnică;
• execuţia măsurătorilor şi lucrărilor de teren la o dată stabilită de comun acord cu proprietarul imobilului;
• prelucrarea masuratorilor si întocmirea documentaţiilor;
• depunerea documentaţiilor la Oficiul Teritorial de Cadastru și Publicitate Imobiliară în vederea avizării.
• OCPI poate solicita completari si/sau poate solicita verificarea in teren a corectitudinii intocmirii documentatiei.

DOCUMENTE
Fiecare situație în care este nevoie de realizarea cadastrului și de intabulare este particular. Prin urmare, recomandarea noastră este să dispui de toate actele imobilului pentru a-ți putea analiza situația.
Totodată, indiferent de serviciul pe care îl soliciți, sunt necesare următoarele documente:
• Acte de identitate;
• Copii legalizate după actele de proprietate/sau actele originale;
• Autorizatia de construire, procesul verbal de receptie, planurile vizate spre neschimbare, relevee
• Diverse acte emise de autoritatile locale, certificatul de atestare a edificarii constructiei,certificat de atestare fiscala, certificat de nomenclatura stradala

TARIFE
Regim normal: executie si depunere spre avizare maxim 30 zile,minim 7zile.
Regim 24H: 24h masuratori>24h planul realizat>24H relevee>
24h depunere(de la intrarea in posesie a tuturor actelor necesare realizarii serviciilor solicitate).
Preturile variaza in functie de complexitatea lucrarii si pornesc de la 1.600lei

*Prețurile exprimate reprezintă strict onorariile percepute, exceptând taxele adiacente care se plătesc către Oficiul de Cadastru și Publicitate Imobiliară (OCPI) și alte instituții. Echipa noastră se va ocupa de calcularea taxelor aferente
**Va rugam consultati si rubrica Notiuni generale si Consultanta.
***După depunerea documentației se va aștepta avizul OCPI. Până la obținerea lui mai pot fi necesare completări ale documentației, procedură comunicată de Oficiul de Cadastru și Publicitate Imobiliară 

ETAPE
• consultarea actelor;
• semnarea contractului de prestari servicii;
• identificarea amplasamentului imobilului şi documentarea tehnică;
• execuţia măsurătorilor şi lucrărilor de teren la o dată stabilită de comun acord cu proprietarul imobilului;

Detalii
Trasarea terenului este procesul de identificare a limitelor de proprietate, axelor construcțiilor sau altor elemente proiectate prin operațiuni topografice.

CÂND ESTE NEVOIE ?
Acest tip de serviciu topografic este necesar atunci când:
• vrei să vinzi sau să cumperi un teren: te asiguri că terenul se află acolo unde îți este indicat de către proprietar sau agentul imobiliar;
• vrei să construiești o casă pe un teren – construcția trebuie să se încadreze în limitele precizate în proiect;
• vrei să te asiguri că terenul pe care urmează să îl cumperi este liber de construcții;
• vrei să fii sigur de locul în care se află terenul și că nu sunt probleme în ceea ce privește hotarele cu vecinii;
• execuți lucrări agricole și vrei ca acestea să respecte limitele de hotar;
• urmează să îngrădești un teren.

DOCUMENTE
• Documentatia cadastrala si extrasul de Carte Funciara;
• Planuri vizate spre neschimbare(dupa caz)
• Act de indentitate

ALEGE SĂ COLABORĂM INCEPAND DE LA ACHIZITIONAREA TERENULUI PANA LA FINALIZAREA CONSTRUCTIEI
Trasarea limitei terenului pentru a ști cu exactitate unde este situată proprietatea
Trasarea axei construcției prin intermediul căreia te asiguri că echipa de constructori pe care ai ales-o poziționează conform locuința;
Obtinerea procesului verbal de receptive si înscrierea construcției in Cartea Funciara;
Realizarea certificatului energetic fără de care procesul verbal întocmit la sfârșitul lucrătorilor poate fi declarat nul.

TARIFE
Regim normal: Executie si depunere spre avizare maxim 30 zile,minim 7 zile
Regim 24H: Trasare realizata in 24H
Termen executie : 3 zile lucratoare
Trasare teren :de la 350lei(4puncte)
/24H de la 600 lei
Trasare puncte: de la 75lei pe punct(peste 5puncte)
/24H de la 100lei/pct
Trasare constructie:de la 500lei(4 puncte)+75 lei/pct
/24H 800lei+80/pct 

Ce este?
Ridicarea topografică este un proces prin care se măsoară și se documentează detaliat forma și caracteristicile terenului într-o anumită zonă. Aceasta implică colectarea datelor precise privind relieful, limitele proprietăților, clădirile existente și alte obiecte de interes.
Iată câteva aspecte cheie legate de ridicarea topografică:
Instrumente utilizate: Topografii folosesc instrumente precum nivelul cu apă, teodolitul și GPS-ul pentru a măsura diferențele de înălțime, distanțele orizontale, precum și unghiurile și direcțiile în teren.
Detalii colectate: În cadrul unei ridicări topografice, sunt colectate informații despre relieful terenului, contururile proprietăților, clădirile existente, căi de acces, rețele de utilități, precum și alte elemente care pot influența dezvoltarea sau proiectarea în acea zonă.
Planuri topografice: Datele colectate sunt ulterior utilizate pentru a crea planuri topografice detaliate. Aceste planuri sunt reprezentări grafice ale terenului și pot include curbe de nivel, detalii ale clădirilor și altele.
Utilizări diverse: Ridicările topografice sunt esențiale în proiectarea și dezvoltarea terenurilor, în cadastru, în amenajarea teritoriului, în construcții și în multe alte domenii. Ele furnizează informații esențiale pentru luarea deciziilor în cadrul proiectelor.
Precizie și actualizare: Precizia este crucială în ridicările topografice, iar acestea pot fi actualizate periodic pentru a reflecta modificările terenului sau noile construcții care pot apărea în timp.
Ridicările topografice sunt efectuate de către topografi profesioniști și sunt un pas esențial în procesul de planificare și amenajare a teritoriului.
+ETAPE
• consultarea actelor si identificarea specificului lucrarii;
• identificarea amplasamentului imobilului şi documentarea tehnică;
• execuţia măsurătorilor şi lucrărilor de teren la o dată stabilită de comun acord cu proprietarul imobilului;
• întocmirea documentaţiilor;

+Tarife
De la 1000lei ,in functie de cerinte si detaliile terenului  

Cele mai solicitate sunt cele pentru bransamente la Gaze, Curent(Utilitati)
Planul de situație reprezintă un desen tehnic întocmit de către un inginer în care apar vecinătățile și toate celelalte construcții existente.
Tot acest proces de elaborare a planurilor de situație este realizat în sistemul de proiecție Stereo 70 sau Stereografic 1970 și reprezentate prin intermediul hărților, planurilor cadastrale
Pentru intocmirea planurilor de situatie preturile variaza de la 600 si difera de la caz la caz. 

DOCUMENTE
Recomandarea noastră este să dispui de toate actele imobilului pentru a-ți putea analiza situația.
Totodată, necesare sunt următoarele documente:
• Copii după buletinele proprietarilor;
• Planurile imobilelor si extrasele de Carte Funciara;

+ETAPE
• consultarea actelor si identificarea specificului lucrarii;
• identificarea amplasamentului imobilului şi documentarea tehnică;
• execuţia măsurătorilor şi lucrărilor de teren la o dată stabilită de comun acord cu proprietarul imobilului;
• prelucrarea masuratorilor si întocmirea Planului de Amplasament si Delimitare;
• in baza Planului de Amplasament si Delimitare, proprietarii se prezinta la un Notar Public in vederea obtinerii unei Declaratii Autentice prin care consimt la modificarea limitelor imobilelor din vechea Documentatie Cadastrala
• depunerea documentaţiilor la Oficiul Teritorial de Cadastru și Publicitate Imobiliară în vederea avizării

TARIFE
Termen normal: executie si depunere spre avizare maxim 30 zile,minim 7zile.
Termen 24H: 24h masuratori>24h planul realizat>24h depunere
(de la intrarea in posesie a tuturor actelor necesare realizarii serviciilor solicitate).
-Terenuri intravilane:
teren intravilan fără construcție: de la 1.000 lei/ 24H de la 1.800 lei;
teren intravilan ce are construcție: de la 1.500 lei/24H de la 2.800lei.

*Prețurile exprimate reprezintă strict onorariile percepute, exceptând taxele adiacente care se plătesc către Oficiul de Cadastru și Publicitate Imobiliară (OCPI) și alte instituții. Echipa noastră se va ocupa de calcularea taxelor aferente
**Va rugam consultati si rubrica Notiuni generale si Consultanta.
***După depunerea documentației se va aștepta avizul OCPI. Până la obținerea lui mai pot fi necesare completări ale documentației, procedură comunicată de Oficiul de Cadastru și Publicitate Imobiliară 

DOCUMENTE
Recomandarea noastră este să dispui de toate actele imobilului pentru a-ți putea analiza situația.
Totodată, necesare sunt următoarele documente:
• Actele de identitate ale proprietarilor;
• Planurile imobilelor si extrasele de Carte Funciara;
• Actele de proprietate.

ETAPE
• consultarea actelor si identificarea specificului lucrarii;
• identificarea amplasamentului imobilului şi documentarea tehnică;
• execuţia măsurătorilor şi lucrărilor de teren la o dată stabilită de comun acord cu proprietarul imobilului;
• prelucrarea masuratorilor si întocmirea Planului de Amplasament si Delimitare;
• in baza Planului de Amplasament si Delimitare, proprietarii se prezinta la un Notar Public in vederea obtinerii unei Declaratii Autentice prin care consimt la modificarea limitelor imobilelor din vechea Documentatie Cadastrala
• depunerea documentaţiilor la Oficiul Teritorial de Cadastru și Publicitate Imobiliară în vederea avizării

TARIFE
Termen normal: executie si depunere spre avizare maxim 30 zile,minim 7zile.
Termen 24H: 24h masuratori>24h planul realizat>24h depunere
(de la intrarea in posesie a tuturor actelor necesare realizarii serviciilor solicitate).
-Terenuri intravilane:
teren intravilan fără construcție: de la 1.000 lei/ 24H de la 1.800 lei;
teren intravilan ce are construcție: de la 1.500 lei/24H de la 2.800lei.
*Prețurile exprimate reprezintă strict onorariile percepute, exceptând taxele adiacente care se plătesc către Oficiul de Cadastru și Publicitate Imobiliară (OCPI) și alte instituții. Echipa noastră se va ocupa de calcularea taxelor aferente
**Va rugam consultati si rubrica Notiuni generale si Consultanta.
***După depunerea documentației se va aștepta avizul OCPI. Până la obținerea lui mai pot fi necesare completări ale documentației, procedură comunicată de Oficiul de Cadastru și Publicitate Imobiliară  

CONSULTANTA CERTIFICAT ENERGETIC
Cand apelati la serviciile oferite de noi,oferim consultanta in obtinerea Certificatului Energetic la cel mai avantajos pret si timp,cu minim de birocratie.

CONSULTANTA ACTE NOTARIALE
Cand apelati la serviciile oferite de noi,oferim consultanta pentru a va ajuta sa realizati diverse acte notariale necesare(CONTRACTE VANZARE-CUMPARARE,DECLARATII, PROCURI ETC.) la cel mai avantajos pret si timp,cu minim de birocratie.

CONSULTANTA ASIGURARE LOCUINTA
Cand apelati la serviciile oferite de noi,oferim consultanta pentru a va ajuta sa realizati asigurarea obligatorie a locuintei PAD la cel mai avantajos pret si timp,cu minim de birocratie.

CONSULTANTA INTRARE IN LEGALITATE
Cand apelati la serviciile oferite de noi,oferim consultanta pentru a va ajuta sa realizati expertiza tehnica la cel mai avantajos pret si timp,cu minim de birocratie.
“Dreptul de proprietate asupra construcțiilor se înscrie în cartea funciară în condițiile art. 37 alin. (1) - (2) din Legea nr. 7/1996, art. 37 alin. (6) din Legea nr. 50/1991, după cum urmează: a) construcțiile edificate ulterior datei de 1 august 2001 se vor înscrie în baza certificatului de atestare eliberat de autoritatea locală emitentă a autorizației de construire, care să confirme că edificarea construcțiilor s-a efectuat conform autorizației de construire și că există proces-verbal de recepție la terminarea lucrărilor și a documentației cadastrale; b) construcțiile edificate ulterior datei de 1 august 2001 pentru care execuția lucrărilor s-a realizat fără autorizație de construire, iar împlinirea termenului de prescripție prevăzut la art. 31 din Legea nr. 50/1991 nu mai permite aplicarea sancțiunilor se vor înscrie în baza certificatul de atestare/adeverinței privind edificarea construcției care va fi emis/emisă în baza unei expertize tehnice cu privire la respectarea cerințelor fundamentale aplicabile privind calitatea în construcții, inclusiv cu încadrarea în reglementările de urbanism aprobate, care să confirme situația actuală a construcțiilor și respectarea dispozițiilor în materie și a unei documentații cadastrale; c) construcțiile edificate anterior datei de 1 august 2001 se vor înscrie fie în baza autorizației de construire, fie, în lipsa autorizației, în baza certificatului de atestare fiscală care cuprinde suprafața reală a construcției și a terenului aferent, emis de autoritatea administrației publice locale în a cărei rază se află situată construcția, precum și a documentației cadastrale. (2) Dreptul de proprietate asupra construcțiilor se înscrie în cartea funciară și în baza altor acte doveditoare ale dreptului de proprietate asupra construcției, precum și pe stadii de execuție în condițiile art. 37 alin. (3) din Legea nr. 7/1996.” 

Termene OCPI

fabricadecadastre.ro

Fabrica de Cadastre

[email protected]

0760-610262

Dolj

© Copyright 2023 fabricadecadastre.ro. All Rights Reserved.